CSU tekent nieuwe sponsorovereenkomst met UDI19
CSU en UDI'19 hebben een nieuwe sponsorovereenkomst gesloten van twee jaar. Het van oorsprong Udense schoonmaakbedrijf wordt o.a. shirtsponsor van twee veteranenteams en verbindt zijn naam aan het jaarlijkse D-jeugdtoernooi. CSU is al heel wat jaren het schoonmaakbedrijf van UDI'19, maar daarnaast ook sponsor van de vereniging. UDI wilde wat meer invulling gaan geven aan deze samenwerking en daarom werd contact gezocht met de directie van het bedrijf. Dit heeft uiteindelijk geleid tot de ondertekening van een nieuw contract.
CSU en UDI'19 hebben een nieuwe sponsorovereenkomst gesloten van twee jaar. Het van oorsprong Udense schoonmaakbedrijf wordt o.a. shirtsponsor van twee veteranenteams en verbindt zijn naam aan het jaarlijkse D-jeugdtoernooi. CSU is al heel wat jaren het schoonmaakbedrijf van UDI'19, maar daarnaast ook sponsor van de vereniging. UDI wilde wat meer invulling gaan geven aan deze samenwerking en daarom werd contact gezocht met de directie van het bedrijf. Dit heeft uiteindelijk geleid tot de ondertekening van een nieuw contract.
CSU ziet het mede als haar taak om maatschappelijke doelen te helpen bij het bereiken van goede prestaties. Het is een mensgericht bedrijf dat graag invulling geeft aan haar maatschappelijke verantwoordelijkheid. De keuze voor sponsoring van UDI'19 past dus perfect binnen de visie van het bedrijf om de samenwerking tussen meerdere groepen te versterken. Verder voelt CSU zich erg betrokken bij de lokale Udense gemeenschap en dus is ondersteuning van UDI een mooi gelegenheid om dit met daden te onderstrepen.
Voordeel voor UDI is dat ze met CSU een betrokken sponsor aan zich hebben weten te binden, die langjarige relaties hoog in het vaandel heeft staan. Kledingsponsoring maakt deze ondersteuning ook zichtbaar binnen de vereniging. In goed onderling overleg is daarom gekozen voor verschillende doelgroepen. De mannen van de materiaaluitgifte, de oud papier vrijwilligers en ook de ballenjongens bij de wedstrijden van het eerste elftal zijn uitermate tevreden over hun nieuwe outfit met daarop het CSU logo. Twee veteranenteams lopen er dankzij de nieuwe tenues met daarop het beeldmerk van Tzorg, een onderdeel van CSU, elke zaterdag piekfijn bij.
?Op foto vlnr Pim v.d. Linden, Ward Kolman en Paul Rüpp
En dit alles is mogelijk gemaakt door de handtekening onder het contract van Ward Kolman, businessunit directeur Zuid van CSU, en voorzitter Paul Rüpp namens de vereniging. Bestuurslid commerciële zaken Pim van der Linden, namens de sponsorcommissie nauw betrokken bij de gesprekken met CSU, is uitermate trots op het bereikte resultaat.